Slösöndag

Jag satt uppe hela natten och morgonen framför datorn och hjälpte Marlene att passa sin tvätttid xD
Vilken tur hon har mig, annars hade tvätten fortfarande legat i tvättmaskinen :P

Så jag gick och sov ungefär kl 6:30 och sen kl 11 ringde Razer och vill att jag ska följa med och äta bakismat med honom xD.. Så jag Razer och Kolle fort till vischan, jag köpte ett kebebmål :D.. De sätt på sin rätta plats!!
Nästa vecka blir de inge skräpmat för min del, de känna som att jag har ätit några gånger för mycke den här veckan xD..

Sen skjutsa vi hem Razer och for hem till mig och städa lastbilen, den måste ju vara fin första dagen på jobbet :D..
och sen insåg vi att STEREO JÄVELN inte fungerar -.-'
Så vi kollade om någon säkring var trasig men de var dom inte, sen bytte i ut den gammla stereon mot en nyare, men den starta ändå inte :O.. Men,men, jag får försöka fixa de någon annan dag ^^

de har inte hänt så mycke mer intressant idag, de är ju ändå bara en söndag :P.. slösöndag :D
förutom att jag såg på The new guy xD.. Jävligt rolig film!!
Om ni inte har sett den så tycker jag verkligen att ni ska ta och se på den :P

Jaa.. och nu sitter jag här vid datorn och pillar navelludd och väntar på att John Blund ska komma och dra i mina ögonlock xD..

Kommentarer
Postat av: Marlene

Det är en jävla tur att jag har dig ;)

2010-09-19 @ 21:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0