Nytt ryck xD

Jag vet inte riktigt vad jag fick får ryck nu xD.. Men jag fick för mig att försöka starta upp min blogg igen xD.. De var ju ändå över 1år sen jag skrev i den sist (A).. De kanske var på tiden att jag tog tag i de hela :D
eller vad tycker ni? :D..

Jag börja med att berätta vad som hänt i veckan ^^,
måndag till onsdag hände de inte något speciellt, bara de vanliga.. Jobbar, gymmat och pluggat
och i tordags skrev jag Yrkeskopetensprovet xD.. och jag klara de, t.o.m 2 poängs marginal :D

Och igår så hämta jag hem lastbilen, så just nu står fetmercan på gården och glänser xD
och sen på kvällen var jag med Camilla, Ida, Julia, Nina och Andreas :) Mycket trevlig kväll med lite öl.

Idag åt jag stadig frukost på Big Boy xD.. Skrovmål med chilicheese och en orginaldressing :D
Som att den satt fint i kistan :D
Efteråt var jag med Kolle, vi fick jävligt tråkigt så vi bestämde oss för att fara in till stan och köpa kaffe och bullar, och så skulle vi möta upp Simon som också skulle ta en kaffe, men de kom fram 3 pers till bilen och ville ha skjuts till höglandsnäs..
Men efter de så fick vi äntligen vårat kaffe :)
sen så Ringde Razer och ville ha hämtning från en fest så vi for och hämta han, Danne och Marre från festan och skjutsa hem dom :)..
men vi var tvungen göra ett litet stopp efter vägen, för Razer fick plötslig magsjuka av någon konstig anledning (A)..
och just nu sitter jag och skriver lite på msn och lyssnar på musik i vanlig ordning :P

De var väll allt jag hade att skriva om idag, jag ska försöka bättra mig med bloggen (A)..
Men då måste ni fan läsa den, annars kommer jag ju inte orka skriva nå xD haha



Ida gav mig just en utmaning att skriva ett snyggt stycke om henne
självklart antog jag utmaningen xD..

Du är en snäll och trevlig tjej att skriva med som säger precis vad hon tycker och tänker och de är ett plus :D..
Du är en stor flummbulle som alltid har nå kul att berätta ^^
Som även verkar ha lika sjuk humor som mig (a)

Tjifick du, jag klara de va? ;)
Done and complete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0