Första dagen!!!

Jag hade inget internet igår så jag kunde inte skriva om gårdagen ^^ Så de får bli nu istället!!

Igår var första dagen som lastbilschaffis, dock var de kanske inte världen bästa start på första dagen -.-'
Jag vakna 5:30 körde till terminalen så att jag var där 6:00 men då hade ingen kommit dit och jag har ingen nyckel så jag parkerar vid avlastningsbåset och stänger av lastbilen, han som har nyckeln kom inte förens 7:30..
Men när han kom så gick allt bra, jag lasta och fixade till i skåpet och sen upptäcker jag att handdatorn inte har någon täckning så jag kan inte få min inleveras.. fast de gjorde inte så mycke man kan ändå leverara.

Så jag gick ut till lastbilen och skulle strata den, men då startar inte LASTBILS JÄVELN..
Så jag var tvungen ringa till forslunds och be dom komma med starthjälp, för modligen är de nå fel på batteriet eller generatorn så jag våga inte stanna den något under dagen!!

Sen flöt alltid på bra, jag körde och hade bara en butik kvarså ringer Olof, han som kör de andra distriktet och så frågar han om jag har beställt nå bröd till på Torsdag, så jag berättar att jag hade tänkt göra de när jag sluta jobba..
Men så säger han att leveransen måste vara inskickad om 20min..
och jag som inte har någon täckning på handdatorn :O..
Men som tur var så hjälpte Olof med att beställa :P

Sen när jag sluta jobba for jag till gymmet.. helvete vad folk de var där vid 4-5 tiden xD
jag måste börja någon annan tid..

Sen när jag kom hem och slappnade av lite så lev jag sjukt trött, så jag la mig framför tvn och såg på nå program, jag minns inte vad (A)..
Men jag kunde då inte hålla upp ögonen!!..
SOOOOOOM att jag sov gott inatt :D

Dock ringde klockan kl 3:45 imorse!!..
Men jag skriver mer sen.. Ciao!!


Kommentarer
Postat av: M

Meow jag sakna ju dig ;)

2010-09-21 @ 14:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0