Denaturera

Som sagt i förra inlägget så vakna jag 3.45..
Men de var bara för att jag skulle till terminalen och hämta en extra nyckel så att jag tar mig in dit före dom anställda där börjar jobba :P..

Idag hade jag en skön dag, om man inte räknar med att jag var tvungen fara tidigare för att hämta en nyckel, så började jag 5.30 och sluta 9.30 ungefär..
Men då var jag tvungen gå igenom nå papper och fara till forslund och beställa tid för att fixa lastbilen så jag var inte hemma förrens 11 kanske :P

När jag kom hem tänkte jag "FAAN va skönt att ta en powernap nu" men då kom syrran och fråga när jag skulle köpa saker till lägenheten!!
och då kom jag på att de var lika bra att fara på en gång så att jag har fått de gjort!!
Så jag och syrran for till Dollar Store och köpte saker för ungeför 800kr.. de blev förvånadsvärt mycke saker för så lite pengar :P..

Sen for vi till röda korset för att se om dom hade något köksbord, men de fanns bara skitfula där så vi for till Reprisen och där hitta jag faktiskt ett bord och fyra stolar som var ganska fina, dom duger då tills vidare :D.. så där forsvann yttligare 400kr xD..

och när jag kom hem igen la jag mig i sängen och såg på tv, jag kanske var vaken i 5min och sen sov jag som en stock.. helvete så skönt de var :D
Sen ringde Kolle och väckte mig, han var tydligen sugen på kaffe och bullar, självklart så ställer man upp för laget så när han kom förbi så koka jag lite kaffe och tog fram en pistage och vanlijlängd :P
Kolle for just hem, han skulle byta motor i 123an, så nu sitter jag här och lyssnar på In flames och skriver på msn :P..

Jag har en känsla av att John Blund kommer och drar mig i ögonlocken tidigt ikväll :P.. men de är väll lika bra!!

De var allt "vettigt" jag hade att skriva för tillfället :P

Jag lägger in en bild jag gjort om i photoshop för länge sen :P Super Mario?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0