Jaahaaja!!

Är de någon som har undrat varför jag inte har uppdaterat på ett tag räcker upp handen nu!!
Hmm.. De var ändå inte så många, men,men
Ni andra som inte räckte upp handen kan trycka på de fina krysset upp i de högra hörnet :D


För er som är kvar så kan jag berätta att de inte har hänt nå intressant alls i veckan :O..
Så jag har inte tyckt att de har varit någon idé att skriva om att man typ har sovit, sett på tv, ätit och sovit igen xD..
Så jag väntar med att uppdatera till de händer nå roligt eller intressant :P

Ni kan säkert förvänta er en uppdatering under helgen :D..
För jag hade tänkt dricka lite alkoholhaltiga drycker och skämma ut mig så mycke jag bara kan :D..
För de var ett tag sen jag drack nu.. har fan varit duktig i 3 veckor.. *stolt*


Cyanide and Happiness, a daily webcomic

Kommentarer
Postat av: Lollo

du har inte funderat på att uppdatera snart? :D

2009-04-23 @ 19:05:04
URL: http://luuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0