Första inlägget

Okej?.. De här är då mitt första inlägg...
Blev tvingad att skaffa en blogg, och snäll som jag var så gjorde jag de, såå.. Här är min blogg, Jag ska försöka uppdatera den med mycke roliga saker :D

Först så kan jag berätta att jag ställde klockan på kl 10 idag för jag skulle på ett möta på arbetsförmedlingen idag kl 13..
Men jag låg och drog mig till 11.. och när jag kom till arbetsförmedlingen så satt jag där och lyssnade på dom i ungefär 2½ timme och efter de så gick jag på stan och gjorde lite "ärenden" och sen for jag hem och nu sitter jag här och försöker komma på nå vettigt att skriva här ^^,

Jo just de ja, jag kanske ska ta min Merca och fara till Tiffe och fixa den, den gick ju tyvärr inte igenom besiktningen så vi ska kolla lite småfel, fast de är bara ett kanske..


Just nu så lyssnar jag på Rise Against - Savior och så läste jag en lite rolig artikel som heter "Bra sex".. Kan skriva ner den så kan ni andra också få läsa..

"Jag träffade en helt underbar kvinna igår. Hon bad mig följa med hem till henne och vi hade det bästa, hetaste sexet jag någonsin haft. Egentligen var det inte det bästa sexet, det var som mellanbra sex, och egentligen så bad hon inte mig följa med henne hem, det vara snarare så att jag följde efter henne när hon skulle gå hem.

Egentligen så hade vi inte sex i ordets rättas bemärkelse, men det var nära. Vi satt och smekte varandra rätt rejält... ja det var jag som smekte henne, hon smekte inte mig ett dugg... egentligen var det så att jag inte smekte henne, våra kroppar var bara väldigt nära varandra. Ska jag vara riktigt ärlig så var det så att jag bara råkade stöta till henne. Det var en ren olyckshändelse. Men det var fantastiskt och riktigt sensuellt förstår du.

Men egentligen så stötte jag aldrig till henne, jag stötte till stolsryggen på stolen som hon satt på. Stolen stod i och för sig på andra sidan av en vägg, i ett annat rum skulle man kunna säga och den var lutad mot väggen, men den stod som sagt väldigt nära väggen, väldigt nära. I och för sig så befann hon sig på tredje våningen och jag... jag befann mig ute på gatan och lutade mig mot väggen på byggnaden. Men jösses! Vilken natt, vilken natt!
"

Och så har jag laddat hem ett avsnitt av South Park så jag tror jag se den ikväll/natt

Och så fick jag nyss ett Sms av Elvira där de stod att jag måste tacka henne för att hon tvinga mig att göra en blogg..
Såå.. Tack så mycket Elvira :D Nöjd?

Jag tror inte jag har så mycke mer att skriva, så ni får nöja er med de här :P
Ha de bra..
M.v.h Jens

Kommentarer
Postat av: Elvira

hahahaha, hörru du! du hade ju tänkt göra en blogg men de verkade ju som att det aldrig blivit av så då tänkte jag att jag ska vara snäll och ge dig en knuff in på rätt spår! så inge tvång här inte.. (a) :D och så vill jag se uppdateringar varje dag! ;)

2009-03-12 @ 19:31:03
Postat av: Lollo

Trevligt att se att du skaffat blogg :) . Hoppas du uppdaterar ofta så man har något att göra :P.

2009-03-12 @ 21:26:36
URL: http://louiseedin.blogg.se/
Postat av: Linda

HAHAHAHAHAHA!!!! du, blogga? ;) wääähäähähäähä! :D

2009-03-12 @ 21:44:48
URL: http://lindamadelen.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0