20 mars.. Chaffis

Halloj..

Den här dagen har varit förjävligt lång :O.. trodde aldrig att den skulle ta slut, alltså med andra ord har jag haft skit tråkigt :P

Jag var imorse på arbetsförmedlingen och prata med någon där och förnyade nå papper :P men de tog inte så lång tid..
Sen for jag hem coh dega varför datorn tills Tiffe kom förbi och då satt vi och spelade kort ett tag och kollade på när syrran försökte tvinga i sig en öl xD.. men de gick inte alls nå bra.
Och sen skjutsade jag Syrran, Ante och Jenny till Stan för dom skulle på Stat för de var nå Disco där.. Coolt va? xD
Sen skulle jag fara och hämta upp lite folk och skjutsa dom till Lule, och jag skulle träffa dom berdvid Café Humlan som nyligen brunnit ner, och när jag står där och väntar så får jag ett sms av Camilla
- Säg inte att du står i Öjebyn med den lilla röda bilen?
Jag gjorde ju de så jag skicka tillbaka och fråga varför hon undra de..
Så hade tydligen någon sett min bil där och trott att jag skulle gå innanför avspärrningen och ta nå eller nå liknande så dom hade ringt snuten xD.. Fast dom kom inte.
Sen hämtade jag upp folket och skjutsade dom till Lule.

Och så ringde Johanna och frågade vad jag gjorde och då var jag påväg till Lule, då ville hon tt jag skulle skjutsa henne och köpa en korv :P och då skulle jag ringa då jag hade lämnat av allt folk.
Men de blev inte att jag träffade henne, för hon bråkade med hennes kille, så jag och Tiffe for tillbaka till Pite, och när vi var typ i norrfjärden så ringer syrran och vill ha skjuts hem, tydligen så var de inge kul på stat ^^ som jag förstod reda från början xD..

Jag skjutsade hem syrran, Ante och två av deras kompisar och sen så spelade jag och Tiffe lite mer kort..
Men efter ett tag så började jag bli hungrig, men jag hitta inge gott hemma, så de slutade med att jag for in till stan igen och köpte ett Litet Lyx :D fan va gott de var, och sen hem igen..

Och nu sitter jag här och läser lite serier jag hittat på internet :D..
Jag kan lägga ut en så får ni se :D

Cyanide and Happiness, a daily webcomic

De blir ingen Dagen skämt idag, ni får nöja er med serien ;)

M.v.h Jens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0