18 mars - Kalifornien

Hej igen,
Nu var de ett tag sen jag skrev här, tänkte de var dags igen :D

Farsan väkte mig imorse och fråga om jag kunde skjutsa honom till Lule kl 15:00 för han och min farmor ska fara till Kalifornien idag, dom ska fara och lämna en av Baggis valpar (Caramell)..
Vi räknade ut hur länge de skulle ta för dom innan dom skulle vara framme, de skulle BARA ta 16 timmar -.- Dryyyygt säger då jag.. och de värska är ju att..
När dom är framme i Kalifornien så är kl 23:00 svensk tid, men där är klockan bara 14:00 så dom måste vara vakna ett dygn till.. snacka om drygt :/

klockan är bara 12:50 nu så de har inte hunnit hända så mycke idag, men jag kommer förmodligen att uppdatera senare ikväll :D Man får väll hoppas på ett intressant inlägg den här gången :D



Som sagt, nu blir de att uppdatera bloggen lite :P

Farsan har då farit för länge sen nu, just nu skulle jag tro att han är i Stockholm och dricker whiskey xD
imorgonbitti så far dom till Kalifornien :P

Resten av dagen har jag först varit med Tiffe, och då var vi på stan och handla lite saker och sen så ringde Razer så vi for dit och såg på lite Tv, som vanligt en tråkig dag ^^
När vi blev less på att sitta framför dumburken så for vi hem till mig och checka in garaget och snacka skit xD och efter så så gick vi in och spelade kort.. och jag vann såklart ;) vem annars?

Tiffe for hem ganska tidigt för han sa att han skulle hem, runka och sova sen xD
När han hade farit hem så Razer den smarta idén att gå ut i garaget och svetasa..
Jag bad honom att göra ett konstverk som symboliserade hans liv, och efter drygt 1 timmes svetsande så var han klart och den såg förjävlig ut..
och då ställer han sig beredvid "skulpturen" och säger..
- De ska föreställa en älg
Jag typ dog av skratt, för de finns inte en enda sak på den som liknar en älg, jag var t.o.m tvungen att ta kort på den så att alla kan få se han såkallade älg xD

Kommentera gärna Razers älg :D

Razers såkallade älg

De var då allt som har hänt idag.. ha de bra!!

Eller just de jag, jag kan ju inte glömma dagens skämt :D

Dagens skämt

FÖRE GIFTERMÅL:
Han: Ah... äntligen. Jag kan knappt bärga mig.
Hon: Vill du att jag ska gå?
Han: NEJ! Tänk inte ens tanken.
Hon: Älskar du mig?
Han: Självklart. Nu och för alltid.
Hon: Har du någonsin varit otrogen mot mig?
Han: Aldrig! Varför tror du det?
Hon: Vill du kyssa mig?
Han: Så fort jag får chansen!
Hon: Vill du slå mig?
Han: Aldrig! Är du galen?!
Hon: Kan jag lita på dig!
Han: Ja.
Hon: Åh, älskling...

EFTER GIFTERMÅLET:
Läs nerifrån och upp.

Kommentarer
Postat av: Elvira

Men jens, alla ser ju att de där är en älg! ;)

2009-03-19 @ 13:14:34
Postat av: Lollo

Haha :D Snyggaste älgen jag sett på länge! :D

2009-03-19 @ 21:14:05
URL: http://louiseedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0