15 mars.. Gröt

Hej där...

Idag blir de verkligen inte något långt inlägg.. :P
För de brukar inte hända så mycke intressant på söndagar..

Jag blev väckt imorse av Tina, och hon sa att dom inte tog sig hem från Lule och att dom ville att jag skulle hämta dom, och då skulle jag få 200kr till :P..
Så jag klädde på mig och for mot Lule..
De var ju plusgrader idag så de var slaskigt och jävligt på e4:an så jag mest irriterad när jag körde, men jag tog mig då fram.
Och då körde jag till Shell där jag hämtade dom och så bar de direkt av till Pite igen..
Och precis då jag hade släppt av den sista tjejen så träffade jag Thomasson, så jag följde med honom och sen var jag tvungen fara hem och ge hundarna mat och då följde han med, och när hundarna hade ätit och rastas så for vi till Vichan och köpte varsitt Litet Virchanmål :P gott som fan..
Och sen kom Razer dit och så for vi till Thomasson igen, där satt vi mest och snacka strunt, inget jag orkar skriva ner iallafall xD

Vi for och köpte lite godis och dricka, och sen for vi tillbaka och såg Armageddon..
De var länge sen man såg den, och den är lika bra fortfarande :D.. efter filmen så for jag och Razer hem till mig..
Vägen hem var inte speciellt kul :/ De var mörkt som fan och dimma tjock som Gröt, så jag hade lite beslutångest..
De var för mörkt för att kunna se nå med halvljusen och för dimmit för att se nå med helljusen :/
men de gick ändå bra, fast kunde inte köra så fort ifall något skulle hoppa upp på vägen..
Och de var fan tur att jag inte körde så fort som man skulle, för när vi hade kommit fram till Lillpite så hoppade de upp en Hare på vägen, men jag han bromsa :D..

Och när vi var hemma hos mig så gav jag Razer lite porrbelysnings som jag hade liggandes i garaget, och sen for han hem :P
Så nu sitter jag här i min ensamhet, lyssnar på musik och pratar med folk på msn :D


Dagens skämt

Citat om sex
1. Sex är inte svaret. Sex är frågan. Ja är svaret.
2. De hade så bra sex att till och med grannarna tog en cigarett efteråt.
3. En av oss tänker på sex... OK, det är jag.
4. Lär av våra föräldrars misstag. Använd preventivmedel!
5. Ingenting är bättre än sex. Men onani är bättre än ingenting. Därför är onani bättre än sex.
6. Alla vägar leder till sängen.
7. Livet är en sexuellt överförbar åkomma med garanterad dödlig utgång.
8. Det är sjukt, sättet på vilket ni människor håller på och har sex utan mig.
9. Stora bröst är större än små.
10. Rätt man på rätt plats är oftast i en kvinna.
11. Oroa dig inte, det är bara perverst första gången.
12. Få din flickvän att gråta under sexakten genom att ringa till henne och berätta.
13. Borde inte porr räknas som hets mot folkgrupp?
14. Det finns ingen anledning att utveckla sin sexualitet mer än nödvändigt.
15. Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.
16. Sex är det roligaste jag varit med om, utan att skratta.
17. Jag har aldrig tillfredställt en kvinna, och det stör mig inte ens.
18. Sex brukade vara fantastiskt. Fast i takt med avtagande förmåga känns det allt mer oanständigt.
19. Jag vill hela tiden! Jag vet inte riktigt vad eller varför, men jösses vad jag vill...
20. Det är ju tur att man inte är eftertraktad, jag skulle inte kunna hantera mer än en möjlighet till sex i taget.
21. När jag väl lyckats tillfredsställa en kvinna visar det sig att hon är kapabel till spontanorgasmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0