14 Mars.. Seg dag

Halloj
Idag har de inte hänt lika mycke så ni behöver inte vara oroliga att jag ska skriva för mycke den här gången xD..

Först så vaknade jag, och mobbade Tiffe för han var bakis :P..
Efter de så åt vi några mackor och for till Razer, och där satt vi och dega framför Tv:n och såg på TopGear..
Och efter några timmars Tv tittande så for vi hem till mig igen och så åt jag lite mat, och saen satte vi oss framför tv:n igen och såg Herby :P
Sen så ringde Linda och frågade om jag kunde skjutsa henne till Norrfjärden, och nog kunde jag göra de, fast hon skulle inte fara riktigt än :P
Och strax efter så ringde Tina och fråga om jag kunde skjutsa henne och några kompisar till henne till Lule, och jag skulle ju ändå mot de hållet så jag tackade ja :D Fast dom skulle inte heller fara riktigt än, så jag fortsatte och se Herby..
Och precis så filmen var slut så ringde Linda så jag fo och hämtade henne, och precis då jag kom hem igen så ringde Tina så jag och Linda for och hämtade Tina och C.o, Sen bar de av mot Lule :P

Jag körde den lilla fula röda bilen även kallad klo (Klo = Toalett på Pitemål)
Jag körde på den slaskiga e4:an full i salt :/ Grisigt som fan.
Och efter halva vägen så kom jag på att spolarvätsakan var slut :O så jag såg ju knappt nå när jag körde, och så skulle jag köra om en bil som körde sakta som fan, och då körde jag rakt ut i en jävla vattenpöl så att bilen fick vattenplaning :O.. men de gick bra, körde ändå inte så fort :D
och efter en slaskig resa så kom vi fram till Lule, där jag lämnade av Tina och C.o utanför kulturenshus för dom skulle på någon konsert där.
Sen körde jag och Linda tillbaka mot Norrfjärden och där lämnade jag av henne och så for jag hem, för hemma hos mig satt Tiffe och Razer och vänta på mig.
och då jag kom hem så satte vi oss framför Tv:n igen och såg någon konstig film.. Fast efter ett tag blev vi less på att sitta där så vi bestämde oss att fara in till stan och köpa en cola :P
och när vi väl kom in till stan så ringde Melinda till Tiffe och ville att vi skulle komma och spela kort, så vi for dit och spelade lite kort.. som jag vann såklart ;)
och sen så satt vi bara där och prata :P

Och efter ett tag så rigde syrran, och hon ville att jag skulle hämta henne, Ante och deras kompisar för dom ville hem..
och snäll som jag var så for jag direkt och hämta dom :P, skjutsade hem deras kompisar först och lämnade av Syrran och Ante hemma hos oss :P..
Jag tänkte fara tillbaka till där Tiffe och Razer var men jag orkade fan inte, så nu sitter jag här, skriver och äter popcorn :P
En öl skulle inte sitta fel nu.. men har tyvärr ingen så de får bli någon annan gång :D

De här var de allt som har hänt idag..

Men ni trodde väll inte jag skulle sluta skriva bara för att dagen är slut?.. Nejnej, då har ni fel ;)

Dagens skämt:

Ola och Lena utövar en klassisk 69:a då Ola plötsligt frågar, "Du Lena, visste du att det finns över 50 000 renar i Norrland? Lena svarar, "Nej, det visste jag inte. Vad smart du är!"

Efter en stund frågar Ola, "Och du Lena, visste du att det finns mer än 500 vargar i Sverige?" Lena svarar, "Nej, det visste jag inte heller. Vad smart du är!"

Efter ytterligare en stund frågar Ola, "Och du Lena, visste du att det bor nästan nio miljoner människor i Sverige?" Lena svarar än en gång, "Nej, det visste jag inte."

Lena funderar på varför Ola påbörjat denna konversation mitt under sexakten och frågar, "Du Ola, hur vet du allt det här?" Ola svarar, "Kommer du ihåg semestern förra vintern när toalettpappret tog slut och vi fick använda tidningspapper?" "Ja, det kommer jag ihåg," fnittrar Lena som svar. Ola fortsätter, "Jo, sidan 63 från Illustrerad Vetenskap sitter fortfarande fast i häcken på dig!"



La ut en bild på Göran, äpplet jag gjorde i Photoshop :D

Kommentarer
Postat av: Sara

haha klockrent! :D

2009-03-18 @ 20:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0