Tänk om jag vore en superhjälte!!

Idag vaknade jag vid 10 tiden och sen for jag och Kolle till arbetsförmedligen på ett möte om hur man gör ett eget företag :D
och nu har vi fått massa papper och så har dom berättat hur vi ska gå till väga :P.. men orkar inte skriva ner de xD.. för de var en jävla massa saker vi var tvungen göra :P

Efter arbetsförmedligen så peta jag mig själv mellan tårna och funderade på vad jag skulle hitta på.. men kom inte fram till nå vettigt xD.. sen lukta jag på fingret, och då kom jag faktikst på en vettig sak.. Tvätta fötterna (y)
HAHA..

Jag var också hem till Kolle där jag blev bjuden på mat :P grillat kött!! Mumms.. och mycke beasås ;)
Och sen for vi och umgicks med Razer, Pelle, Danne, Timmy och Emma.. och så lite senare så kom även Jessica hem till mig :P..
Men måste berätta en kul grej ^^
Jessica var påväg till mig, och efter ett bra tag så ringer hon har typ panik..
- Jag vet inte vars jag är, jag är rädd.. de är massa konstiga hus där
Jag skratta som fan, och fråga om hon ser någon skyllt, och efter ett litet tag så såg hon en skyllt xD.. och tydligen var hon i yttersta och de är typ 2 mil åt fel håll xD..
Så jag bad henne att vända om och köra till Ica så skulle vi hämta henne där ^^

Mer än så har de inte hänt idag :P.. eller jo, jag och Danne satt och tagga upp varandra inför PDOL i några timmar också :P. FAAAAAAAN va jag längtar.. Måste se Dead by april.. och sitta i öltälten :P

Men nu har jag faktikst inge mer att skriva :O.. förutom att jag ska se Klarry på youtube ;)..

Vesihiisi sihisi hississä



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0