Nu jävlar!!

Nu har jag inte uppdaterat bloggen på flera månader, så jag kännde att de var dags att ta nya friska tag :D
Vi får väll se hur länge jag orkar hålla den uppdaterad den här gången då ;)

Jag kan börja med att berätta vad jag gjort idag,
Vaknade först någon gång mitt på dagen (A).. Sen for jag och hälsade på mormor och då fick jag lite kläder av henne :D min mormor har fan bra smak när de gäller kläder :P.. inte dåligt för en pensionär!!

Sen så for jag in på arbetsförmedligen och bokade tid för ett möte, ska dit igen på fredag kl 10 och prata om att starta eget företag :P.. de ska nog bli intressant.
Då ska jag starta eget företag som säljer damtrosor och bajjamajjor (a) haha.... eller så inte?
Nämen, jag och Kolle ska laga gräsklippare, motorsågar, mopeder, röjsågar, m.fl.
och så ska vi även sälja ved :P
Vi får väll se hur de kommer gå för oss..

Och sen efter jag varit på arbetsförmedlingen följde jag med Kolle till systemet och köpte ett flak öl ;P.. man måste ju ha så att man överlever helgen ^^
Jag är bjuden på en fest en liten bit utanför stan, hos Patriks brors tjej även kallad för Skea på fredag
och på lördag så ska jag, Parik och Camilla fara upp till Lule och hälsa på Johanna.

Och efter systemet så har jag typ åkt runt i en bil, suttit på min altan och rullat tummarna :/ inte precis de roligaste man kan göra, men de funka..
De är verkligen tur att man har tummar, tänk om jag inte hade haft tummar.. vad skulle jag då göra på altan?
Har ni provat att rulla tårna, de är fan svårt och inte alls lika kul..

Och imorgon ska jag göra de roligaste och mest spänande som finns, :D.. Håll i hattarna och sitt ner för här kommer de..
Jag ska.... *trudelutt*... KLYVA VEEEEEED!!
Eller vänta nu?.. De var ju inte alls nå spännande eller roligt :O.. jag måste ha blandat ihop de med något annat!! FAN..
Ajja, jag får väll fundera ut nå riktigt spännande efter vedklyvningen :D Hmmm..
i värsta fall får jag väll forsätta på min tummrullning :D.. svårare än så är de inte!!

Men nu kommer jag inte på nå mer vettigt att skriva, :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, dt va då jävlart va länge sen du skrev blogg ;oo

2009-07-16 @ 11:52:28
URL: http://fannysflicka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0