Spärrmongo

Idag blir de nog inget långt inlägg :P..
För de har inte gått många knop idag xD
Jag bestämde jag helt enkelt att ta en slödag idag :D.. sagt och gjort!!
Har suttit framför datorn från då jag vakna till typ klockan 6 på kvällen :P eller förresten, jag var ut och hjälpte morsan att skruva fast nå plankor på våran nya staket..

Men iallafall, när jag hade suttit här "nästan" hela dagen så ringer Razer och vill hitta på nå :P.. så han kommer hit och lite senare kommer även Pelle hit.
Då lånar vi syrran Tv och börjar se Evan almighty :P.. Skitrolig film somhandlar om en kille "Evan" som Gud tvingar att bygga en ark för att de kommer att komma en syndaflod.. En bra film för den som gillar komedier :D
Och när vi hade sett ungefär halva filmen så kommer även Danne och Jonas till mig, så då sitter vi ett helt killgäng, eller som man även kan kalla de "korvgänget"
Vi såg klart filmen och sen for Pelle hem, han skulle upp tidigt imorgon och jobba :P

Då for vi till Öjebyn och skulle grilla i någon stuga en bra bit ut i skogen :O..
Först så hitta vi inge ved, men lyckades få tag i nå pinnar som vi grillade med, de blev en riktigt fin eld :D
Sen skulle Jonas fara och skjutsa någon, men han tog sig inte ut med bilen så jag var tvungen följa honom och flytta på min bil så att han skulle kinna ta sig därifrån..
och när han hade farit så stod jag där alldeles ensammen ute i skogen och skulle gå ungefär 500-600meter in i skogen.. och de var kolsvart ute!!
Så jag sprang mot stugan igen, bara för att jag sprang så skrämde jag upp mig själv och började höra saker i syne xD men jag överlevde ändå :)

Sen så grilla vi ett litet tag till och sen skulle Razer in till stan och äta sommarlovets sista skrovmål xD.. men tyvärr så var max stängt, så vi for hem istället!!
Och nu sitter jag här och skriver på bloggen :D..

Hmmm.. De blev ändå mer att skriva än vad jag trodde från början :D.. men inte gör de väll nå? eller? :O


Jag kan även lägga upp en bild jag lekte ihop i photoshop för några dagar sen :D.. som jag faktiskt blev riktigt nöjd med.. kommentera gärna vad ni tycker om den :D

En bild jag lekt ihop i photoshop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0