Nej,nej,nej.. Gå ut

Min första tanka när jag vaknade var "Va i helvete, vem orkar ringa och väcka mig"
och de var Kolle som ringde och skulle berätta hur kul de var att köra traktor.. synd bara att han var ironisk xD
och så försökte han få mig att komma och åka traktor med honom... men jag hade de så skönt i sängen och så är de tråkigt att åka i en traktor xD.. plus att de bara fanns en liten plastpall som jag kunde sitta på, så de är inte så ösigt att åka då ^^,

Jag for då in till stan och åt på subland :D.. gott som fan!!
Och om ni är intresserade så åt jag en baguett med räkor och hot orient :D..
Och efteråt så skulle jag till Arbetsförmedligen och lämna ett papper, så när jag kommer dit så tar jag en kölapp och sätter mig ner.. och sen kollar jag på min lapp och sen på den där grejen där de står vem som ska få hjälp..
Jag hade nummer 423 och de stod på den där grejen 386.. Så de var ÖVER 30 pers före mig.. -.-'
Snacka om att jag var less på att vänta!!.. men efter ett X-antal minuter så blev de iallafall min tur, och de tog max 3-4min så hade då hjälpt mig klart xD...

Sen hjälpte jag min farmor med att lägga persening över hennes ved och böt några lampor :D..
sen träffade jag Razer på Ica så efter de så umgicks jag med han hela dagen :P

Vi for till Jonas och hade så extremt lite att göra så vi for till västerbotten och kollade på övergivna hus xD vi hitta några riktiga ruckel.. och i en av husen så hitta jag en gammal porrtidning xD
Jag kolla igenom den lite snabbt, men de var inte speciellt intressant!!.. typ gammal tantporr!! inget för mig
Så jag kasta bort den...

Sen for vi till Jonas farmor och skulle bara låna toaletten..
men hon bjöd på Kaffe och bullar så vi blev kvar där ett litet tag till :D..

Och så en dryg resa hem till Pite igen.... Brum, brum,...

Och när vi var i Pite for vi och grillade p Karlberg, och där går de rykten om att de spökar ;)
Men jag verken såg eller hörde nå ^^,
Och jag tror inte på något jag verken sett eller hört med egna ögon eller öron :P
Och efter några timmar blev vi less och for in till stan och åt varsin korv i baguett :D..
och nu sitter jag här och funderar på vad mer jag ska skriva i bloggen.. Jag vet vad jag kan skriva :D

nmasdfklbjsafklbjasf
Dampa loss på tangentbordet :D

Skriver en lite rolig sann historia :D

På en radiostation i Chicago har man en tävling som heter "Mate Match", där vinnarna vanligtvis belönas med resor och liknande. Radioprataren ringer någon på jobbet och frågar om denne är gift eller involverad i ett seriöst förhållande. Om svaret är ja, ställer radioprataren tre mycket personliga frågor som varierar från par till par, samt frågar efter partnerns namn och telefonnummer till jobbet. Skulle partnern svara rätt har de vunnit. Just den här dagen blev det mycket intressant:

Radioprataren: HEJ! Detta är Edgar på WBAM. Känner du till "Mate Match"?
Tävlande: (skratt) Ja, det gör jag.
Radiopratare: Vad heter du? Bara förnamnet, tack.
Tävlande: Brian.
Radiopratare: Är du gift eller nåt, Brian?
Brian: Ja.
Radiopratare: "Ja"? Betyder det att du är gift? Eller nåt? Brian?
Brian: (nervöst skratt) Ja, jag är gift.
Radiopratare: Tack ska du ha, Brian. Nå, vad heter din fru? Bara förnamnet, tack.
Brian: Sara.
Radiopratare: Är Sara på jobbet, Brian?
Brian: Hon kommer mörda mig.
Radiopratare: Häng kvar nu, Brian! är hon på jobbet?
Brian: (skratt) Ja, det är hon.
Radiopratare: OK då, första frågan: När hade ni sex senast?
Brian: Hon kommer mörda mig.
Radiopratare: BRIAN! Häng kvar nu, grabben.
Brian: Vid 8-tiden i morse.
Radiopratare: Vilken kille!
Brian: (fåraktigt skratt) Nåja.
Radiopratare nummer 2: Hur länge varade det?
Brian: Ungefär tio minuter.
Radiopratare: Wow! Du vill verkligen ha den där resan, va? Ingen skulle ha sagt så om det inte gällde en resa.
Brian: Ja, det skulle vara riktigt trevligt.
Radiopratare: Ok. Sista frågan: Var någonstans hade ni sex vid 8-tiden i morse?
Brian: (SKRATT) Jag ehhhhh...
Radiopratare: Det här låter lovande, Brian — var var det?
Brian: Inte för att det var så där ruggigt bra... det är bara det att hennes mamma bor hos oss i ett par veckor och hon var och duschade just då.
Radiopratare: Ååååååh, din lilla buse!
Brian: På köksbordet.
Radiopratare: "Inte så bra"? Det är mer äventyrligt än de senaste hundra gångerna jag har gjort det. Hursomhelst, (till publiken) jag sätter Brian på "vänt", och skall nu försöka få tag på hans fru. Lyssna på det här så länge.

(Reklam)

Radiopratare: (till publiken) Ska vi ringa Sara, eller? (knappsignaler... *ringer*) Anställd: Kinko's.
Radiopratare: Hej, har du Sara där nånstans?
Anställd: Det är jag.
Radiopratare: Sara, jag heter Edgar och jobbar på WBAM. Jag har pratat med Brian i ett par timmar nu.
Sara: (skratt) Ett par timmar?
Radiopratare: Nåja, ett tag i alla fall. Han är också med oss i telefon. Brian vet bättre än att ge dig några svar för då förlorar ni. Nååååå, kan du reglerna till "Mate Match"?
Sara: Nej.
Radiopratare: Bra.
Brian: (skratt)
Sara: (skratt) Brian, vad håller du på med?
Brian: (skratt) Bara svara ärligt på hans frågor, OK?
Sara: Åh, Brian...
Radiopratare: Ja, ja, ja. Sara, jag kommer nu att ställa tre frågor, och om du svarar likadant som Brian åker ni två till Orlando i Florida och vi betalar. Då är biljetter till Disney World, Sea World och en Orlando Magic-match inkluderade. Hajar du, Sara? SARA... HAJAR DU? Orlando Magic, de är på G! Sara, hallååååååå... nån där?
Sara: (SKRATT) Ja, ja.
Brian: (skratt)
Radiopratare: Ok, när hade du sex senast, Sara?
Sara: Herregud, Brian... i morse, innan Brian åkte till jobbet.
Radiopratare: Vilken tid?
Sara: Vid åtta, tror jag. (ljudeffekt: DING DING DING)
Radiopratare: Mycket bra. Nästa fråga: Hur länge varade det?
Sara: Tolv, femton minuter, kanske.
Radiopratare: Hmmmmm... (bakgrundsröst i studion) Det är nära nog. Jag antar att hon inte vill såra hans manlighet.
Radiopratare: OK, du får den. Sista frågan: *Var* gjorde ni det?
Sara: HERREGUD, BRIAN! Du har väl inte berättat?!?!
Brian: Bara säg det, sötnos.
Radiopratare: Varför stör det dig så mycket, Sara?
Sara: Jo, det är bara det att min mamma är hemma hos oss och...
Radiopratare: SÅG HON?!?!
Sara: BRIAN?!?
Brian: NEJ, nej, jag har inte...
Radiopratare: Ta det lugnt nu, gumman. Jag bara bråkar med dig. Ditt svar?
Sara: Gode Gud... Jag kan inte fatta att du berättade det här...
Brian: Kom igen, älskling, det gäller en resa till Florida.
Radiopratare: Nu kör vi, Sara... vi har inte hela dan på oss. Var gjorde ni det?
Sara: I stjärten. (lång paus)
Radiopratare: (harklar sig) Vi är strax tillbaka.

(Reklam)

Radiopratare: Jag ber om ursäkt för det där, mina damer och herrar. Detta är direktsänd radio och sånt händer. Hur som helst, Brian och Sara är snart på väg till sköna Orlando i Florida.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, det låter som en riktigt mysig dag faktiskt! speciellt, tantporren och bullarna. haha.

du är så duktig.

2009-08-18 @ 13:26:09
URL: http://therambler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0