Mjölkpulver

Jag orkade inte uppdatera igår så de får bli nu istället :D..

Igår var jag ute och fiskade med Jocke och André :D vi var först i kalamark och fiska, men vi fick typ ingen fisk.. tror vi fick upp 2-3 mörtar som var stora om pekfingert -.-' så dom var inget att spara..
så vi gav upp efter ett tag.
och då frågade jag farsan om han visste om nå bra ställe att fiska på :P.. och då berätta han om nå ställe där dom brukar träna hundarna, så vi for dit och fiskade :P...
Vi fick upp 3st gäddor och 6st aborrar och alla var ätbara :D..
Så jag och Jocke for hem till mig och rökte fisken, FAAAAN så jävla gott de blev, rökt aborre är så jävla gott :D vi blev då jävligt mätta :D..

Och sen så händer de inte så mycke mer ^^ inget som är värt att skriva ner här :D





Och så idag har jag varit in till stan och köpt 9st öl :P.. Elk 7,5%
Skitgoda öl, man kan inte tro att de är 7,5or :D.. smakar typ som en 5.0a xD

Och så när jag kom hem från stan så klöv jag lite ved, varmt som fan blev de ..
Och nu sitter jag i bara kalsonger och väntar på att duschen ska bli ledig..

Senare ikväll så kanske vi ska fara till gäddträsk och festa, de är en liten stuga långt ut i skogen xD fast de lät lite jobbigt att fara dit, annars styr jag upp en liten fest hos mig ;D..

Nu har jag inge mer att skriva, jag kanske uppdaterar senare ikväll när jag tagit några öl, då kan vi räkna stavfel tillsammans :D.. de blir nog roligt att se :)

Kommentarer
Postat av: paulina

UPPDATERA!!!!!!! haha xD får damp :p

2009-09-15 @ 22:10:28
URL: http://asna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0