Luigi

Idag var jag på ett möte om egenföretagning :P.. jag faktiskt jätte bra, jag fick hjälp med lite pappersarbete så nu jävlar bli de att starta upp :P.. eller snart iallafall, måste fixa lite mer småsaker :D..
ajja, nog om de.. eller, jag hade ändå inte så mycker mer att berätta om de xD!!

Jag var också på bilskolan och hörde vad de skulle kosta att ta Taxilegitimation  :D.. men de var aldeles för dyrt för mig, så de får vänta ett tag innan jag tar de :P

Sen har jag lekt lite till i Photoshop :D.. jag gjorde om mig själv till Luigi, jag blev faktikst ganska nöjd :D
jag lägger upp bilden i slutat av de här inlägget :D
Nu har jag haft bilden som visningsbild på msn i ungefär 1½ - 2 timmar :P.. och de är 3st som bett mig skicka bilden och 2 av dom ville att jag skulle göra om en bild på dom också :D..
Jag gjorde Ida till Mario och så ska jag fixa den andra bilden någon annan dag :P.. för känner mig lite för trött för att fixa en till xD..

Hmm, tror inte jag har så mycke mer att skriva idag :P.. Så de här får duga ^^
Kommentera gärna bilden ;)

Jag som Luigi

Kommentarer
Postat av: Victoria

åh, jag saknar dig!

2009-09-02 @ 19:59:58
URL: http://therambler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0